Gaat het dan echt beginnen?

26 juni 2023 - Savaneta, Aruba

26 juni 2023

Zullen we dan nu alles geregeld hebben? Nog even de laatste check voor we naar Schiphol gaan. Onze vlucht vertrekt deze maandag om 13.15 uur, op Schiphol gaat het voor ons dit keer heel soepel en we houden tijd over om even rustig aan de koffie te gaan.

10 uur later landen we op Aeropuerto Internacional Reina Beatrix, Aruba. Locale tijd is het dan 17.15 uur.

Na de koffers en de douane staat de fysiotherapeut van het voorgaande project, Sandra, ons al op te wachten. Even langs Hertz om allebei een auto op te halen en zo rijden we met 3 auto's achter elkaar naar ons onderkomen voor de komende 3 maanden. Een gezellige airbnb in Savaneta, "Bed in Aruba".

IMG20230628164958IMG20230628165031

Leuke plek om te verblijven, veel groen, veel poezen en gezellig buiten zitten.IMG20230630072004

Even wat uitpakken, eten met Sandra, een biertje en als we dan ons bed opzoeken om 22.00 uur (voor ons eigenlijk al 4.00 uur in de morgen) hebben we er een lange dag op zitten.

Wekker gaat morgen om 6.30, want we worden al om 8.00 uur op de eerste school verwacht, wie heeft het over vakantie 😄